Willhem

Kika in!
  • #Foto & film
  • #Kreativ kommunikation
  • #Sociala medier

Glänta på dörren till Willhems lägenheter

Bostadsbolaget Willhem arbetar för att alla deras hyresgäster ska längta hem. De har 29 000 lägenheter på 13 orter i Sverige. Ibland blir boenden lediga och då finns det chans för nya hyresgäster att hitta hem.
Kampanjen ”Kika in!” upplyste om lediga lägenheter i specifika områden, men också om möjligheten att skapa en bevakning och få notiser när något passande dyker upp. Den vände sig främst till studerande, unga vuxna och barnfamiljer – tre målgrupper med väldigt olika behov, önskningar och vardag.

Glänta på dörren till Willhems lägenheter

Willhem

Kika in!
  • #Foto & film
  • #Kreativ kommunikation
  • #Sociala medier

Bostadsbolaget Willhem arbetar för att alla deras hyresgäster ska längta hem. De har 29 000 lägenheter på 13 orter i Sverige. Ibland blir boenden lediga och då finns det chans för nya hyresgäster att hitta hem.
Kampanjen ”Kika in!” upplyste om lediga lägenheter i specifika områden, men också om möjligheten att skapa en bevakning och få notiser när något passande dyker upp. Den vände sig främst till studerande, unga vuxna och barnfamiljer – tre målgrupper med väldigt olika behov, önskningar och vardag.

lägenheter på 13 orter

Visst blir man sugen på att kika in när en dörr står på glänt? Hur ser det ut där inne egentligen? Och vem bor där? I den här kampanjen får du en skymt av olika människor och deras vardag genom en halvöppen lägenhetsdörr, där detaljer på dörren och inne i hallen ger en hint om vilket liv som kan levas i den här lägenheten. Det väcker lusten att kika in även på Willhems webbsida för att titta på fler lägenheter, och kanske till och med hitta ett eget framtida hem.